داستان دزد بدشانسی که در خانه صاحبخانه محبوس شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394
بازدید : 1102
نویسنده : reza

داستان دزد بدشانس

دزد زندانی! در خانه صاحبخانه

همیشه هم این گونه نیست و نمی‌توان از راهی که وارد شد، برگشت. آنجاست که همه معادلات به هم می‌خورد و حتی ممکن است یک دزد بدشانسی در خانه صاحبخانه محبوس شود. ماجرای سارقی که 4 روز تمام در خانه‌ای با درهای ضد سرقت گرفتار شده و مجبور شد برای فرار از گرسنگی، تخم مرغ و سیب زمینی خام بخورد هم از این دست پرونده‌هاست!

این سارق از طریق کانال کولر وارد آپارتمانی در طبقه هفتم یک برج در تهران شد . دیگر نتوانست از آن خارج شود. این اتفاق در 13 فروردین افتاد و صاحبخانه به مسافرت نوروزی رفته بود.

او پس از دستگیری گفت:

«من به تازگی از زندان آزاد شده بودم و تصمیم گرفتم بار دیگر دست به سرقت بزنم. برای همین 9 فروردین ماه، زمانی که هوا کاملا تاریک شده بود به یکی از خیابان‌های شمال پایتخت رفتم. پس از اینکه مطمئن شدم چراغ چند واحد یک مجتمع مسکونی خاموش است و کسی در این آپارتمان‌ها حضور ندارد؛ از بالای دیوار وارد حیاط مجتمع شدم. سپس از طریق راه‌پله‌ها به پشت بام رفتم و خودم را به کانال کولر رساندم پس از چندین متر سُر خوردن در داخل کانال، داخل یکی از واحدهایی که کسی در آنجا نبود افتادم. همه جا کاملا تاریک بود و مطمئن شدم کسی در خانه نیست. بلافاصله به جست‌وجوی داخل اتاق‌ها پرداختم و مقداری پول و طلا از این خانه سرقت کردم. در داخل یکی از اتاق‌های یک گاو صندوق پیدا کردم اما هر چه تلاش کردم نتوانستم قفل آن را باز کنم. بنابراین تصمیم گرفتم تا صاحبخانه برنگشته از خانه خارج شوم. به همین دلیل به سمت در رفتم اما متوجه شدم که درِ آپارتمان از نوع درهای ضد سرقت است. هر چه تلاش کردم نتوانستم آن را باز کنم. حتی سعی کردم قفل را بشکنم اما نشد و فقط توانستم آن را تخریب کنم. سپس تصمیم گرفتم از طریق پنجره فرار کنم اما واحد مورد نظر در طبقه هفتم بود و طنابی که همراه من بود کوتاه‌تر از آن بود که بتوانم با آن فرار کنم. من داخل آپارتمان گرفتار شده بودم، تصمیم گرفتم غذایی درست کنم تا از گرسنگی نمیرم اما وقتی یخچال را باز کردم متوجه شدم خالی است. فقط تعدادی سیب زمینی و تخم مرغ در خانه بود و چیز دیگری در آنجا نبود. می‌خواستم آنها را بپزم اما شیر اصلی گاز از بیرون آپارتمان بسته شده بود، برای همین ناچار شدم سیب زمینی و تخم مرغ خام بخورم تا از گرسنگی نمیرم. از طرفی از کانال کولر هم نمی‌توانستم بالا بروم، چون سرازیری آن به سمت منزل بود، پس از 4 روز، دیگر تصمیم گرفتم با داد و فریاد همسایه‌ها را با خبر کنم…»

منبع » داستان دزد بدشانسی که در خانه صاحبخانه محبوس شد





:: برچسب‌ها: , داستان , داستان های کوتاه , داستان من و , داستان عاشقانه , داستان کوتاه , داستان های عاشقانه , داستانهای , داستان بد , داستان کوتاه انگلیسی , داستان ترسناک , داستان های کوتاه عاشقانه , داستان های کوتاه انگلیسی , داستان های کوتاه کودکانه , داستان های کوتاه جالب , داستان های کوتاه خنده دار , داستان های کوتاه زیبا , داستان های کوتاه عاشقانه واقعی , داستان های کوتاه و جالب , داستان های کوتاه صادق هدایت , داستان من و دکتر , داستان من و معلم , داستان من و رضا , داستان من وخ , داستان من و زهرا , داستان من و تو , داستان من و پرستار , داستان من و دوست دخترم , داستان من و دوست پسرم , داستان کوتاه عاشقانه , داستان کوتاه خنده دار , داستان کوتاه کودکانه , داستان کوتاه آموزنده , داستان کوتاه جالب , داستان کوتاه طنز , داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه , داستان کوتاه زیبا , داستان های عاشقانه کوتاه , داستان های عاشقانه واقعی , داستان های عاشقانه صحنه دار , داستان های عاشقانه زیبا , داستان های عاشقانه گریه دار , داستان های عاشقانه بدون سانسور , داستان های عاشقانه ی واقعی , داستانهای کوتاه , داستانهای عاشقانه , داستانهای واقعی , داستانهای واقعی روابط نامشروع , داستانهای کوتاه انگلیسی , داستانهای کودکانه , داستانهای آموزنده , داستانهای شاهنامه , داستانهایی از رابطه نامشروع , داستان بدون سانسور , داستان بدبد , داستان بد ایرانی , داستان بد زن , داستان بدجور , داستان بدبختی , داستان بدون سانسور اوشین , داستان بد دختر , داستان بدن , داستان بد+18 , داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی , داستان کوتاه انگلیسی برای کودکان , داستان کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه , داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی برای کودکان , داستان کوتاه انگلیسی ساده , داستان کوتاه انگلیسی با معنی , داستان کوتاه انگلیسی با ترجمه ی فارسی , داستان کوتاه انگلیسی به فارسی , داستان ترسناک کوتاه , داستان ترسناک آمریکایی , داستان ترسناک واقعی , داستان ترسناک ایرانی , داستان ترسناک جدید , داستان ترسناک از جن , داستان ترسناک واقعی ایرانی , داستان ترسناک خارجی , داستان ترسناک جوزف , داستان خنده دار , داستان خنده دار کوتاه , داستان خنده دار باحال , داستان خنده دار جدید , داستان خنده دار و جالب , داستان خنده دار خفن , داستان خنده دار انگلیسی , داستان خنده دار و کوتاه , داستان خنده دار جديد , داستان خنده دار بلند , , داستان دزد , داستان دزدی , داستان دزدیدن دختر , داستان دزده و مرغ فلفلی , داستان دزدان دریایی , داستان دزدان دریایی کارائیب 5 , داستان دزد را پیدا کن , داستان دزد و پلیس , داستان دزدان دریایی کارائیب , داستان دزد و مرغ فلفلی , داستان دزدی از بانک , داستان دزدیدن انگشتر حضرت سلیمان , داستان دزدی بهنوش بختیاری , داستان دزدیده شدن خرم سلطان , داستان دزدی ایمان , داستان دزدی بانک , داستان مامان دزدی , داستان دزدي , کتاب داستان دزده و مرغ فلفلی , دانلود داستان دزده و مرغ فلفلی , دانلود قصه دزده و مرغ فلفلی , دانلود کتاب داستان دزده و مرغ فلفلی , کتاب قصه دزده و مرغ فلفلی , دانلود داستان صوتی دزده و مرغ فلفلی , دانلود کتاب قصه دزده و مرغ فلفلی , داستان دزدان دریایی کارائیب 1 , داستان دزدان دریایی کاراییب 3 , داستان دزدان دریایی کاراییب , داستان دزدان دریایی کارائیب 3 , داستان دزدان دریایی کارائیب 4 , داستان دزدان دریایی نخاله , داستان دزدان دریایی 3 , داستان فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 , خلاصه داستان دزدان دریایی کارائیب 5 , داستان دزد را پیدا کنید , ادامه داستان دزد را پیدا کن , داستان سریال دزد و پلیس , داستان فیلم دزد و پلیس , داستان مجموعه دزد و پلیس , خلاصه ی داستان دزد و پلیس , خلاصه داستان سریال دزد و پلیس , خلاصه داستان دزد و پلیس , آخر داستان دزد و پلیس , داستان کامل سریال دزد و پلیس , داستان قسمت اخر دزد و پلیس , داستان فیلم دزدان دریایی کارائیب , داستان فیلم دزدان دریایی کارائیب 4 , خلاصه داستان دزدان دریایی کارائیب 4 , کتاب داستان دزد و مرغ فلفلی , داستان دزد مرغ فلفلی , دانلود داستان دزد و مرغ فلفلی , دانلود کتاب داستان دزد و مرغ فلفلی , کتاب داستان دزد مرغ فلفلی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین پرتال سرگرمی تفریحی .:theft:.عـکس|عاشق




آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مشاهده و دریافت کد
Future Google PR for theft.loxblog.com - 3.40

RSS

Powered By
loxblog.Com